My shining star that's what you are ♥

Måndag, ny snart på veckan!

Kategori: Allmänt

Har haft en lugn och trevlig helg, laddar upp inför augusti festivalen som är nu den här helgen som kommer!
Ska bli kul, se på rix fm och kolla runt på marknaden. Måste köpa en ny väska, älskar väskor =) Funderar på att köpa en sån där tröja som de tex står på " lik pappa men söt ändå". Vill ha en sån till mitt lilla troll ♥

Öppna förskolan imorgon då? Fårse om jag orkar.. Älsklingen har lovat att jag ska få sovmorgon imorgon..
Känner att jag behöver få sova ut lite.. De behövs nog tror ja! =)

Idag har jag och Nicky förresten varit med Fia och Ludde hemma hos Fias mamma och hälsat på! Var en sväng förbi willys och handlade lite också. Så ska sluta upp med att skriva nu och fixa iordning lite chicken nuggets har jag tänkt mig. Är skit sugen på det!!

Ha det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: