My shining star that's what you are ♥

Mysdag! ♥

Kategori: Allmänt

Ingen sol ute alls idag, bara regn och åska =( Hatar verkligen det här vädret! VILL HA SOL OCH SOMMAR! =)
Idag har mamma varit på besök hemma hos oss. Har rensat massa kläder och grejer som behövdes här hemma och sen har vi lagat mat tillsammans. En riktigt mysig dag har vi haft tillsammans allihopa!  ♥

Nu är min lilla tös 4 månader, var på BVC i Tisdags och nu väger hon 6695 och är 62 lång. Hon växer på och följer sin kurva. Så det är kanon!! Hon har börjat med smakportioner och gröt och jag kan bara säga att hon älskar verkligen det! Katrinplommons puren tyckte hon inte va så god först i början, men nu smakar det smaskens. Hon gillar verkligen det mesta,  när jag var lika liten som henne så tyckte jag knappt om något alls. Tur att hon inte har fått det efter mig då för hon är verkligen en liten tjockis som älskar att äta mat! hahaha.. Ohh tiden går verkligen så fort, känner att jag inte riktigt hinner njuta tillräckligt. min lilla tjeja börjar bli stor, men hon kommer alltid va mammas lilla tjej ändå =)


Ne ta ett bloss och sen glo på lite tv då..


ΗΕJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: