My shining star that's what you are ♥

Tröttis...

Kategori: Allmänt

Gick och la mig vid 4 inatt typ =(
Och Nicky vaknade vid 8 så jag är ganska seg idag..
Men jag har mig själv att skylla faktiskt!
Hade jätte trevligt igår, tack natta för igår.
Kändes verkligen skönt att kunna prata om saker med nån som man har saker gemensamt med.
Trevligt med tjejkväll igår =)

Ingen aning vad som händer idag,
blir nog mest att slappa och laga något riktigt gott!!
Är sugen på tacos!
Fårse vad som görs..


Nicky har varit lite gnällig nu i några dagar och igår upptäckte vi att det har börjat komma upp en tand.
Inte så underligt att hon har varit gnällig då, för hon ska hela tiden ha nått gnuggandes mot tanden..
Kände på den imorse och de känns verkligen att det är en tand.. Min lilla plutta då =)
Mammas lilla tjej börjar bli stor. Oh så underbart!


Ne nu ska jag va lite social,
mina småbröder stefan och jeppa sov hos oss inatt..
Så ska glo lite på tv med allihopa nu.. hörs kanske senare..

CHAO!

Kommentarer

  • carro =) säger:

    Hehe gulligt med första tanden :p

    2009-08-31 | 21:20:50

Kommentera inlägget här: