My shining star that's what you are ♥

09.12.09

Kategori: Allmänt

Idag blir min älskling 8 månader.
Här går det fort minsann! =)
Är det just för att man har barn eller?
För innan jag hade Nicky så tyckte jag att allting gick så långsamt.
Nu rusar ju bara veckorna iväg..

Snart är det inte långt kvar tills jul heller, ungefär 2 veckor kvar tror jag att det är?
Första julen med Nicky kommer bli ännu mysigare än vad det annars brukar vara.
Hon har fått massa julklappar som ligger under mammas & pappas julgran,
hon ska få öppna dom alldeles själv om hon klarar det? haha. Annars får mamma hjälpa till =)
Visst hon kanske inte förstår så mycket utav julen nu men det är ju själva tanken ändå.
Blir nog roligare nästa år när hon förstår lite mera.

Längtar tills julafton då man får träffa hela tjocka släkten, vi är väl runt 20 st om inte mer
hemma hos mormor & morfar i deras lilla 2:a..  Usch, skapligt trångt är det men det är bara kul att umgås med alla. När kommer snön då? Hoppas på iaf att det är lite snö på julafton iaf. Annars är det så jäkla tråkigt..
Det är typ ingen julafton utan snö tycker jag iaf..
Men nog om det nu..

Ska nog ta och äta lite mat nu.
Magen börjar kurra känner ja.


**

Kommentarer


Kommentera inlägget här: