My shining star that's what you are ♥

Ojdå.

Kategori: Allmänt

Nu var det länge sen jag jag skrev något..
Har typ glömt bort bloggen...
menmen, ingeting speciellt har hänt iaf förutom att vi var hos läkaren igår med Nicky.
Det såg bra ut tyckte dom, men blåsljudet var fortfarande kvar så vi fick en ny tid till att göra ett ultraljud på hjärtat.
Hoppas att det har vuxit bort då..


Ihelgen blev det ganska lugnt.
Har satt upp alla julstjärnor och så i varje rum nu :)
Riktigt mysigt blev det.
Ska sätta upp julgardiner och tomtar senare sen.


8 dagar kvar, sen är min stora tjej 8 månader.
Tycker tiden går alldeles för fort, hon hann liksom bli 7 månader för inte så länge sen.
Usch de går fört fort tycker jag!


Ne ska äta frukost nu och sen fortsätta tvätta.

Kommentarer

  • tessan säger:

    håller alla tummar jag har för att det har vuxit bort!! :)

    är inget man ska oroa sig för säger de ju men det gör man!! jag vet...

    vi ska på återkoll när hon fyller 4 sen , var ju på massa kollar när hon var bebis.



    kul med lite julmys :)



    massa kramar t er alla!!! <3

    2009-12-01 | 12:35:07
    Bloggadress: http://mammatillenlitenprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: