My shining star that's what you are ♥

Min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Har då skaffat mig en ny blogg eftersom jag inte vill att vissa personer ska veta något mer om mitt och min familjs liv! Jag hade gärna velat ha kvar min gamla blogg men jag är bara allmänt trött på vissa som jag inte är vän längre med.. Och jag tycker då att eftersom dom inte vill ha något mer med en att göra osv, så ska dom inte heller kunna läsa om en!! Hmm så är det.. Ni får tycka att jag e töntig eller nått.. men det är såhär iaf jag känner...

Jahaaa.. Fredag idag då.. Halva dagen har redan gått och jag sitter och väntar på att mamma ska ringa och tala om att dom kommer hem från deras semester idag istället för imorgon. Kan ju lova att vi har saknat dom jätte mycket!! Vi är inte vana att vi är ifrån varandra såhär många dagar hahaha.. Mamma är nog den som saknar Nicky mest! Hon har ringt eller skickat sms i stort sett varje dag medans dom har varit borta och frågat hur det är med hennes lilla prinsessa.. Det är nog faktiskt första gången mamma inte har sett Nicky på flera dagar sen hon föddes. Sen dess har hon i stort sett träffat Nicky varje dag. Och jag tror nog att Nicky saknar hennes mormor också =P  Mamma sa att dom hade köpt massa fint till Nicky och jag undrar vad hon kommer att få den lilla bortskämda ungen haha.. =)  Ikväll vet jag inte vad som händer, vi har inte direkt några planer.. Jag var väldigt sugen på att gå ut faktiskt och ta några glas vin och snacka lite med nån/några.. Men jag vet inte riktigt om jag är sugen på det nu, kanske är försent o fråga nån redan nu när klocka e mycket?! Men annars blir det nog mys hemma, ska gå till affären och köpa lite choklad och läsk tror jag nog! Hoppas bara på att det är någon bra film ikväll då.. Nä om jag kanske ska ta och avsluta detta inlägg då, ska gå och kolla om min lilla tös är vaken så att vi kan mysa lite!! =)


Mammas stora tjej! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: