My shining star that's what you are ♥

Hemma hos mor och far!

Kategori: Allmänt

Jaha då sitter man hemma hos mamma & pappa då och fördriver tiden lite, dom var tvugna att åka iväg och handla lite mat eftersom de ekar i kylskåpet! Huhu dom har köpt med sig massa gott från tyskland också =)) William fick 2 plattor öl och jag skulle få cider utav mamma! Snäll hon är mor min =)) Försöker lägga in ett videoklipp på Nicky på deras dator från min telefon men de funkar fan inte.. vet inte vad som är problemet.. Får nog försöka istället när jag kommer hem.
Sitter också och funderar på vad man ska laga för middag idag då, är ganska sugen på potatisgratäng men det var ju inte William sugen på.. Han vill nog ha en fet kebabrulle eller något antar jaa.. menmen får väl se vad de blir!

Snart är det inte långt kvar heller tills min lilla prinsessa blir 4 månader också, ska bli roligt att få testa och ge henne annan mat också än bara ersättning. Tycker det är så underbart att se henne växa upp, hon har nyss lärt sig att göra massa konstiga ljud med munnen, de låter som om hon härmar en bil.. haha, det är så kul för att när hon gör de där ljudet så dreglar hon sådant så ibland kommer de stora bubblor ut från hennes mun haha.. Och imorse när vi låg och gosade i sängen så ska hon hela tiden försöka böja sig fram på ett sätt när hon ligger på rygg för att nå sina fötter.. Ser ut som om hon gör situps ungefär, och när hon inte når fötterna så blir hon såå arg.. hahaha.. Och inte vill hon ligga så mkt ner i famnen hela tiden heller, hon vill helst sitta upp så att hon kan se allting runt omkring sig =)  I vagnen tycker hon inte om att ligga ner, hon ska hela tiden böja sig fram för att nå fötterna..haha hon e för söt min lilla tös.. Längtar tills hon tar sina första krypsteg och sen när hon lär sig att gå och säga sitt första ord, vilket jag hoppas på blir MAMMA! =) hahaha.. Ohhh min fina underbara söta gulliga lilla tjockis.... Min kärlek till dig går inte att beskriva, jag är glad att jag valde rätt val för annars hade jag inte fått dig.  Mamma älskar dig! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: