My shining star that's what you are ♥

Fredag, äntligen.

Kategori: Allmänt

Äntligen är helgen här.
Sitter och väntar på att mamma & pappa ska komma hem så att vi kan åka iväg och handla lite.
Min kära pappa och mamma har bjudit alla sina barn + svärson & svärdotter på middag ikväll.
Antar att det kommer bli något jäkligt gott :) Var länge sen vi alla käkade och hade det mysigt.
Så det ska bli väldigt kul ikväll tycker jag.

Var ju som sagt på Ikea igår, köpte massa ljus och saker till Nickys rum.
Fanns inte så mycket intressant tyckte jag, men ska iväg igen nästa vecka och köpa lite mer saker till Nickys rum när man har lite mer pengar i fickan.

Har försökt få tag på bvc idag angående om jag ska ta vaccinationsprutan på Nicky eller inte.
Är väldigt osäker, jag ska själv ta den nästa vecka har jag bestämt mig för.
Vill skydda Nicky så mycket jag kan.


Är så stolt över min morfar, han har slutat upp att röka nu.
Äntligen!!! Hoppas på att allt kommer bli bra nu och att han inte börjar röka igen.


Thats for me!
Byebye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: