My shining star that's what you are ♥

Fredagen den 13:e..

Kategori: Allmänt


Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men känner ingen så stor lust med att skriva ibland eller så har jag bara inte tid och då blir det oftast en bild på min lilla prinsessa..
Men nu har jag iallafall bestämt att ta mig i kragen och skriva lite oftare.
Så jag börjar nu haha,

På sistonde har det inte hänt alltför mycket alls, tagit det lugnt bara och umgåtts med familjen och vännerna.
Har varit i Ullared med familjen också och shoppat massor fint speciellt till Nicky.
Hittade typ ingeting till mig där, allting var så utplockat och vi fick stå i kö som jag aldrig nånsin har gjort när jag har varit och besökt Ullared. Stod inte alls så länge i kö, minst en halvtimme tror ja. Men när man såg kön när man kom dit så trodde man att det skulle ta flera timmar..fyfan, trodde inte att det skulle vara så mycket folk just den dagen.

Vi har också hunnit med att måla om i Nickys rum, jätte fint blev det. Så nästa torsdag ska vi till Ikea och handla möbler och sånt till henens rum så att det blir klart så att hon kan flytta in där. Nästa projekt blir vardagsrummet och vårat sovrum sen är allting klart precis som jag vill ha det :)

Dags att börja handla julklappar snart också, har redan handlat 2 st..
Funderar på att börja handla lite smått nästa vecka, jag orkar verkligen inte handla när typ halva norrköping ska handla samtidigt. Känner mig bara j*vligt stressad då haha..

Nicky har redan hunnit bli 7 månader, hon har fått 4 tänder. 2 där nere och 2 där uppe, haha tycker det är så sött när hon skrattar.. Hon ser ut som en liten vampyr då...Snart börjar den här lilla damen krypa också, ställer sig jämt i krypställningen och gungar framåt. Hon har fått för sig på något konstigt sätt att hon ska typ krypa bak istället för fram.. haha.. Hon gör precis som mina två kusiner Sebbe och Jennifer gjorde när dom var små.
Värsta mammagrisen har hon också blivit, visst jag tycker det är jätte gulligt och så att hon har blivit det. Men ibland kan det vara skapligt jobbigt, kan knappt gå ut ur rummet utan att hon ska börja gråta. När vi är ensamna hemma så ska hon vara överallt där är jag, t o m om jag ska på toaletten alltså.. haha..
Får väl hoppas att den perioden går över snart, så att man kan röra sig lite fritt utan att hon ska börja gråta efter mamma.

Nä nu har jag skrivit av mig ganska mycket tycker jag.
Ska ta en kopp kaffe och gå ut och röka.
Måste ju passa på när hon ligger och sover.


Älskar denna bild på Nicky haha.. Tokunge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: