My shining star that's what you are ♥

INGEN RUBRIK?

Kategori: Allmänt

Yeess ikea imorgon då :)
Handla massa fint till Nickys rum och hemmet såklart.

Dags att sätta upp adventsljus stakarna och alla julsakerna också.
Kul i jul, måste köpa en julgran! Massor att köpa här!!

Haha min lilla dotter är ju allt för söt.
Hon har kommit på en ny sak man kan göra,
sitta och nicka hela tiden..
Haha det ser så roligt ut.
Sen om jag lägger huvudet på sne så härmar hon mig och gör likadant haha.
Undrar vad som kommer härnäst..

Igår var vi hemma hos Natta och Alicia och hälsade på.
Lagade mat och hade det allmänt trevligt.
Tjejerna lekte för fullt med alla leksaker och gåstolen då, haha dom turades om att gå in den.
Oh shit vad de gick. Kan lova att dom körde på oss hela tiden. Jag och william var ute och rökte och sen när vi kollar in så ser vi att nicky har haft ner en lampa och Natta har en likadan lampa som oss som nicky älskar att stå och pilla på för att det låter sådant om den.

Nog om det nu! Väntar på att mamma,pappa & william ska komma hem från handledarkursen..
Yes , båda två ska börja med körkortet nu. Det kommer bli skoj :)


Ska ta en huvudvärkstablett nu och glo lite på tv hade ja tänkt mig

Hoppas att detta inlägg duger? haha


PUSSpåer!*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: