My shining star that's what you are ♥

Tisdag..

Kategori: Allmänt

Har typ inte gjort så mycket idag..
Varit på öppna förskolan en sväng och sen har vi varit hemma hos min mor & far och hälsat på.
Ätit god mat också :) muuums.

Ja just det, var ju i ullared i fredags.. Hitta massa fint!!
köpte mest till nicky.. Tyckte allting var så utplockat överallt...
Så jag köpte inte så mycket till mig själv faktiskt,
blev mest till min bebis och min karl och hemmet så klart!

Var oxå på 20 års kalas, var meningen att man skulle klä ut sig, men vi hoppade över det.
Kände att jag inte direkt orkade fixa till mig haha..

Ahhh finns inte så mkt mer o berätta... mer än att nicky har blivit lite snorig men inget hon direkt lider utav.. Alltid lika glad och go även fast näsan rinner på henne.. hehe... mitt lilla troll..

Ska glo på grabbarna nu när dom spelar biljard. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: