My shining star that's what you are ♥

Myspys ♥

Kategori: Allmänt

Har myst hela dagen med min plutt idag. En liten mamma gris har hon blivit också :)
Skulle egentligen ha städat idag men äsch det tar jag imorgon.
Ibland får man faktiskt vara lite lat.
Snart Ullared också, jajamensan på fredag blir det!
Shoppa loss kan ja lova, ska handla massa jul klappar också hade jag tänkt mig.
Skönt att ha det gjort än att stressa bland allt folk i sista minuten.
Ska handla massa fint till min prinsessa!! Hon kommer bli så bortskämd, eller det är ju hon iof redan utav alla.
Ett litet charmtroll är hon, eller som min mormor säger, ett riktigt A barn. Haha!

Blir så lycklig att allting blir bättre och bättre för varje dag som går.
Älskar verkligen min familj, tack för att ni ställer upp i vått och torrt ♥

Sängen nu, natti natti

Kommentarer

  • Leia ♥ - det lilla extra säger:

    Visst får man vara lat ibland, fast det är alltid skönast att ta det lugnt.

    2009-10-27 | 13:53:41
    Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: