My shining star that's what you are ♥

Godmorgon.

Kategori: Allmänt

Har precis fixat iordning mig och Nicky, sitter och väntar på att ta bussen in till stan alldeles strax.
Ska umgås med våra underbara vänner i stan =)

En sak har jag iaf klart för mig nu, du är inte den samma person som jag kände för många år sen. Känner att jag inte kan lita på dig längre. Tyvärr är det så. Det är ditt egna fel helt enkelt.

Snart är det dop också, inte många dagar kvar. Tyvärr så kommer inte en person jag hade velat skulle ha kommit men tyvärr så går det ju så jävla mycket skitsnack i våran släkt så hon kommer tyvärr inte. Tråkigt tycker jag eftersom hon har ställt upp så mycket för mig och jag för henne och så händer en sån här sak. Du väljer själv vilka du vill lyssna på, men du kanske kommer inse att det är just dom människorna som snackar mest skit.

Jag behöver ingen sån skit i mitt liv iaf, det kanske därför det är så skönt att inte bo inne i stan bland släkt och familj. Jag trivs där jag bor långt från alla.

Ne ska ge nicky lite käk innan vi drar.. Hej!

Kommentarer

  • tessan säger:

    vad har hänt nu gumman???

    synd att vi inte kan komma !!

    hade vart kul!!!

    ska dock se efter ett datum då vi ska åka upp o kika till nkpg =P hör av mig då!!!

    kramar <3

    2009-09-16 | 12:04:07
    Bloggadress: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: