My shining star that's what you are ♥

so much love to give!

Kategori: Allmänt



Du är verkligen det vackraste jag vet. Varenda millimeter av dig är perfekt.
Kan man ens älska någon så mycket som jag älskar dig? jag blir galen av all kärlek! Vill bara skrika, nypas o bitas av lycka för jag blir så galen av vetskapen att du är min, MIN dotter! Det känns som en dröm! Jag, jag bara vet inte, förstår inte vad jag gjort för o förtjäna dig och din kärlek! Du är verkligen det absolut bästa som hänt mig, DU är min lycka! Utan dig finns jag inte. Du är min andra halva, min bättre halva! GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!

Kommentarer

  • tessan säger:

    hon är verkligen underbart söt gumman!!!

    vi ska se nu efter nästa tävling om vi kan hitta en ledig dag en helg o åka uppåt o hälsa på =)

    vill ju se guldklipmen LR med ju ;P



    love you!!

    kramar

    2009-10-01 | 08:53:05
    Bloggadress: http://mammasprinsessa.blogg.se/
  • Pety säger:

    vilken liten sötnos :D hur gammal e hon? :)

    2009-12-06 | 13:37:29
    Bloggadress: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: