My shining star that's what you are ♥

10.04.01

Kategori: Allmänt

Glad påsk på er alla =)
Sitter hemma hos min kusin just nu och tittar på när grabbarna spelar tvspel..
Som dom typ har gjort nästan hela dagen snart.. jätte kul eller inte..
Imorgon blir det att äta påskmiddag med hela tjocka släkten..
Ska bli trevligt att alla är samlade igen på ett och samma ställe =)
Ska väl bege oss hemåt snart tror ja, klockan börjar ju bli alldeles för mycket.
Tycker att hela dagen bara har runnit iväg alldeles för fort..
Imorgon är det exakt 1 vecka kvar tills våran lilla prinsessa fyller år


Haha måste berätta ett roligt april skämt jag drog å facebook förut..
Jo jag skrev på min status att " Längtar som bara den.. I januari får vi tillökning i familjen"
Haha shit kan lova att det var en hel del som kommenterade och grattade oss och telefonen ringde stup i kvarten tyckte jag.. Haha ja det var ett skojigt april skämt tycker iallafall jag..
Men som sagt, bli inte förvånade om ca 1-2 år, får då kanske det är på riktigt istället.
För min älskade dotter ska faktiskt få ett syskon nån gång innan jag är 25 iaf och jag är de om ca 3 år.
Så det blir snabba ryck snart.. haha nejdå =)


Ne nu kallar plikten, dags för blöjbyte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: