My shining star that's what you are ♥

10.04.05

Kategori: Allmänt

Usch vilken tråkig dag.. Vaknade upp och trodde att det skulle vara strålande väder som det har varit hela helgen.
Men icke sa nicke.. =( fick se att de var massa snö och ingen sol ute alls, då blev man ju depp direkt fan..
Hoppas iallafall på fint väder när Nicole fyller år. =) Blir en massa folk som ska komma på kalaset.
Nicoles farmor och ena faster kommer upp på fredag och åker hem på tisdag. Ska bli roligt, det var ju ett tag sen vi träffade dom.. Tror dom sist var här i augusti..?? om jag inte har fel.. menmen, så de ska bli kul att få träffa dom nu!! Känner mig helt stressad den här veckan.. Det är så mkt som ska fixas och bakas..
Kommer få gråa håstrån snart tror jaa.. haha.. Men som tur är så ska Patti och Linda komma hit och hjälpa mig baka iaf.. Det är jag väldigt glad över..!! =)

Funderar på att laga något gott tills ikväll, mysa lite och titta på film med älsklingen.
Tror att de går nån johan falk film igen ikväll , så det är ett måste!
Imorgon ska jag och älsklingen in och träna lite, ska bli skönt.
Har varit lite lat nu, men de ska vi inte vara i fortsättningen..

Så jaa, det var nog allt för mig idag..
Har inte hänt ett dugg typ idag...
Så vi ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: