My shining star that's what you are ♥

10.04.21

Kategori: Allmänt

Haha.. Som ni kan se så har jag pillat lite med min design.. Vart väldigt nöjd förutom att den där vita fyrkanten med bilderna i vill jag ha i samma färg som bakgrunden.. Men de vill fan inte funka..???
Nån som är snäll som kan hjälpa mig..?? =) Plz...

Sitter hemma hos min kusin nu iaf... Nicky sover middag och vi sitter bara och latar oss..
Som vanligt.. =)
Så jäkla tråkigt väder ute så det finns ju inte så mycket mer att göra direkt...

menmen... Har tagit massa bilder som jag nån gång ska lägga upp..
Men jag lyckas alltid glömma de när jag kommer hem.. typiskt mig...
Så någon får jättegärna påminna mig ;)


Nae usch, denna dag har gjort mig helt SEG...
Ska lägga ifrån mig datan nu och glo lite på tv..

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: