My shining star that's what you are ♥

10.04.27

Kategori: Allmänt

Guuud vilket härligt väder vi har idag.. Sitter ute på balkongen och glassar lite.. Dö skönt och varmt, tror att jag kommer bli lite solbränd.. hoppas hoppas =)
Imorse smet jag iväg med min svägerska för att åka och storhandla lite mat.. Skönt att ha både kyl&frys påfyllda nu.. Efter vi hade storhandlat och kommit hem och packat o sånt så drog jag och Nicky hem till min svägerska igen för att fika lite och sitta ute på deras fina inglasade balkong.. Mamma var förresten där oxå.. De var trevligt.. Och nu sitter jag här och njuter för fulla muggar eller hur man nu säger..?? haha, Nicky är inne i sitt rum och tittar på teletubbies och leker emellanåt med sin älskade spis.. Det är faktiskt jätte skönt att hon kan sysselsätta sig helt själv.. Jaa, vad händer imorgon då.. Har tvättstugan mellan 11-15, ska tvätta alla sängkläder och mangla dom.. Ska även passa på att tvätta mina sofföverdrag så dom e rena och fräscha..!! Sen vad som händer senare på eftermiddagen återstår att se.. Nått kul händer det väl alltid.. Och sen på torsdag ska vi till Nickys dagis och hälsa på. Sen börjar hon dagis den 16 Augusti.. Hoppas allting kommer gå kanon, det tror jag nog för hon älskar att leka med andra barn..

Nä kanske dags att lägga undan datan ett tag.. Ser att batteriet behöver laddas..
Så vi höres gott folk..
Ha en trevlans bra kväll..
Pusss&Kraaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här: