My shining star that's what you are ♥

10.02.06 forts..

Kategori: Allmänt

Ja snart är denna dag redan slut då.
Var på maxi förut på eftermiddagen med älsklingen och köpte lite kläder åt våran lilla tös.
Älsklingen köpte skor också.. Jag hitta inget som vanligt.. Är man kräsen så är man..
Men ska åka in någon dag till stan och försöka hitta mig nått snyggt till Fias 20 år kalas som är snart.
Ikväll har vi varit hemma hos mamma & pappa och käkat tacos.
nam nam var det =)
Just nu sitter jag i brorsans rum och skriver här för fullt typ medans Nicky leker på golvet med sitt lego som alltid och mamma, Josse och Carro sitter och pratar litegrann också =)
Jag undrar egentligen när våran lilla tös ska sova? Hon är skit pigg så vi låter henne leka och vara vaken tills hon
blir trötter.. Vill ju inte direkt tvinga henne att sova om hon e jätte pigg och inte kan sova alls..
Så vi låter det vara!

Imorgon är det städ dags på schemat igen.
Alltid lika kul...not...
Ska nog också byta rent i alla sängarna
så det blir nog lite tvätt med på köpet..

Var ju som sagt på vårdcentralen med mitt lillfinger som jag har haft problem med..
Distriktsköterskan trodde att jag hade bränt mig på fingret men jag talade om att jag hade fått såren
utav att jag har diskat.. Hon berättade då att man kunde få vatten eksem?
Haha har aldrig har hört talas om det.. Och jag trodde aldrig att man kunde få det utav att bara diska liksom...
Så jag fick någon salva och något mjukgörande medel som jag ska hålla på och smörja in fingret varje morgon och kväll.. Och redan imorse när jag kollade på fingret så hade typ allt försvunnit..
Allting var mycket finare nu och fingret såg inte ut som om jag hade behövt kapa av det..
Har ju haft det ett ganska bra tag nu, så när brorsan sa till mig i förgår att det såg förjävligt ut så
tog jag mig i kragen och ringde VC dagen efter.. Skönt det kan jag lova för det var ingen vacker syn..

Ne nog om det nu. =P
Nu på tisdag blir Nicky 10 månader,
bara 2 månader kvar tills hon blir 1 år.
Dom i släkten som läser min blogg
det kommer en inbjudan om kalaset senare.
Har iaf ändrat datumet för att Williams släkt från Halmstad ska komma upp och fira Nicky också.

Nej nu får det vara nog.
Får snart skrivkramp.

byebye.

Kommentarer

  • Eva Franzen säger:

    Hej Hanna - kul o läsa lite om er och se alla fina bilder på gull ungen / kram Eva

    2010-02-07 | 18:35:26
    Bloggadress: http:// www.nogg.se/jungfru19

Kommentera inlägget här: