My shining star that's what you are ♥

10.02.14

Kategori: Allmänt

Hej igen alla! ;)
Var ett tag sen man skrev nått här i kära bloggen..
Haha..
Men som sagt.
Sitter hemma hos min pullirulla Nathalie nu. Vi ska sova här inatt :)
Massa MYS på högsta nivå.
Imorgon blir det att gå upp tidigt och dra till stan och lämna in massa papper.
Och älsklingen ska iväg o jobba igen.
Är så glad för din skull min lilla chanchito.
Vi håller tummarna för dig att det här ska gå bra nu!!
Du förtjänar fan det efter allt som du varit med om.

Små tjejerna vill absolut inte sova, dom leker för fullt på golvet här.
Dom är så söta ihop när dom leker =)

Denna helg har gått otroligt fort alltså.
I fredags var jag och Nicky hemma under förmiddag och städade lite.
Eller rättare sagt jag då, Nicky drog bara iväg så fort jag närmade mig med dammsugaren..
Hon e livrädd alltså, men det kanske inte är så underligt när den låter som f*n
Måste köpa en ny dammsugare, alla grannarna hör ju direkt att det är jag som dammsugar när det sätts igång! hahaha.. Men det är bara mot våran dammsugare hon e rädd för.. Konstigt nog...

Oh är så SUGEN på att följa med tjejerna till Stockholm
men Fisen ( min svägerska) har ju sin 20 års fest då..
Så vad ska man göra? Vill ju så gärna göra båda sakerna!!!
Känner att jag inte vill svika nån alls..
Så tell me what to do!


Nej nu blir det morötter och lite dip att käka framför tvn.
Seeyaa.. Och sov så gott !

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Jag ska säga hur du ska göra, HÄNG MED TILL STOCKHOLM!=) Du behöver med unna dig lite ensam tid oss..bara ro om varann:) hehe pussilipuss

    2010-02-15 | 22:11:58
    Bloggadress: http://gladanatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: