My shining star that's what you are ♥

10.02.18 ♥♥

Kategori: Allmänt

♥Halloj =) Ufft denna dag har verkligen gått för fort tycker jag.
Dagen började med att vi gick upp vid 8 för att åka in till stan med Josse & Marcko för Josse
hade ett viktigt möte vid 10.. Medans dom Josse och Marcko åkte iväg till mötet så gick jag, Nicky och William
hem till min mormor och morfar och åt frukost och drack kaffe.. Sen när dom andra var klara efter mötet så åkte jag, mormor, josse, marcko o Simone till willys för att handla lite mat.. Efter vi hade handlat så gick allihopa upp till mormor och morfar igen för att åter igen fika.. Haha... Satt där en stund och pratade.. Vid halv 2 tiden så åkte vi (Josse,Marcko,Nicky,Ja,William) hem till Mankan och Sanna och fikade.. Haha tycker att den här dagen har bara bestått utav att fika och dricka en jäkla massa kaffe.. Vi hade skit trevlig hemma hos Mankan.. Speciellt Nicky, hon hade ju självklart fått syn på ett par pantflaskor när vi satt på golvet och lekte.. Så vi alla lekte till slut med dom där pantflaskorna och Nicky hade hur roligt som helst =) Hon blev helt slut efter allt lekande så hon somna i soffan hos dom... När vi kom hem så var det bara att börja laga lite middag till oss själva och sen mina 2 inneboende oxå =) haha... Så ikväll blir de lite mys med godis och film.. De gillar vi!!!!


Oh jag är nog världens lyckligaste och stoltaste mamman idag eller det är jag varje dag.
Men idag är jag nog som lyckligast. Nicky har gått hur mycket som helst HELT SJÄLV idag utan gåvagnen eller något. =)
Det är ju inte bara några steg utan det är typ 10-20 steg.. Ohh blir så glad över alla hennes framsteg. Jag tror lätt att hon kommer gå innan hon är 1 år.
Mammas fina lilla prinsessa ♥









   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: