My shining star that's what you are ♥

10.02.22

Kategori: Allmänt

Måndag idag..
Orkade inte blogga ihelgen..
Så jag tar i fatt allting nu istället..
Min helg kortfattat..
Fredags:
Blev det mestadels lugnt.. Storstädade lite hemma och fixade o så.
Sedan bar det ner mot mamma & pappa och småsyskonen.
Vi spelade biljard och bara umgicks och hade det kul.
Lördags: Var hemma en stund på dagen och sedan vid 4 åkte vi
in till stan på kalas hos våran kusin Johan..
Haha bulan hade köpt en A I K tårta..
Smakade aldrig på tårtan om den var god men det tror jag inte
eftersom det var en A I K tårta.. Vi i familjen är ju djurgårdare =))
menmen... efter kalaset åkte vi ja, nicky,brorsan, fia och william till en pizzeria och
beställde lite god mat.. Åkte vidare hem till mamma & pappa igen och spelade alla möjliga spel och grabbarna drack lite..
Söndags: Satte vi inte en fot utanför dörren.. Va bara hemma och fixade lite hemma =)
Fick även besök utav Monica, Simone, Josse och Carro.. Drack kaffe och snackade lite skit som alltid haha...


Och idag.. Har vi inte gjort så mkt, mest latat oss.. Fia kom över på lite käk och skit snack också..
Nu sitter jag i brorsans rum och bloggar för fullt haha..
Längtar tills i veckan då ska jag hämta mina 2 paket som jag har beställt kläder ifrån både Halens och Ellos..
Idag kom förresten min fina fotobok också =) Jätte fint blev det.
Så min dag har varit helt ok hittils..

*Byebye*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: