My shining star that's what you are ♥

10.02.23

Kategori: Allmänt

Hej! Snart e tisdagen slut.. Skönt det..
Idag har man haft besök utav Josse, Marcko,Carro och Simone en snabbis idag på dagen.
Följde med dom in till stan för att sova över eftersom vi ska iväg tidigt imorgon till sjukhuset och Marcko är så
snäll och ställer upp på att skjutsa dit oss imorgon =))

Kan ju tala om för er att idag har jag verkligen tränat stenhårt på Wii FIT..
Det kände verkligen i hela kroppen när man tränade.. Uhja..
Så det blir att fortsätta med det varje dag.
Ska bosätta mig här hos Ewy.. haha =)
Nu jävlar ska jag köra igång med träning o äta lite nyttigare så att jag kommer ner i den vikt
som jag alltid har velat haft.
Orkar inte känna mig stor som en klump.. =(
Nog om det nu, blir bara deprimerad så fort jag tänker på det..!!

Ska fortsätta vara social mot dom andra nu.
Imorgon ska jag ladda upp lite bilder som vi har tagit under dagen idag..

** Buenas Noches **

Kommentarer


Kommentera inlägget här: