My shining star that's what you are ♥

10.01.08

Kategori: Allmänt

Nu kommer lite mer uppdatering vad som har hänt
o så medans jag inte har haft ork att blogga.


Jaa vart ska man börja?
Kan ju börja med att berätta vad nicky har lärt sig och så nu.

♦ Hon kryper för fullt nu, innan kröp hon några steg sen var hon tvungen och vila.
Men nu går det fort här hemma!

♦ Hon ställer sig upp mot allting nu och har börjat gå litegrann med sin gå-vagn hon fick i julklapp.

♦ Hon " tjattrar" som bara den, hon har börjat säga "mamma & pappa" så snart tror jag att hon börjat prata.
Jag undrar verkligen vad hennes första riktiga ord kommer att bli =) man kan alltid hoppas på att det blir mamma! Nu har hon lärt sig att tjattra ett nytt ord och det låter som om hon säger "va" hela tiden.
Är så roligt att höra henne prata hela tiden med oss.

♥ Hon har nu 9 tänder. 

Ja kommer inte på mer saker nu.
Har skrivit upp allt i ett block som jag har nu
men det orkar jag inte ta fram.

Hm känner att klockan e lite för mkt nu
och att jag behöver sova.
Så att jag orkar med dagen imorn.
Jag fortsätter mer imorgon att skriva av mig litegrann.
 så.. natti natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: