My shining star that's what you are ♥

10.01.17 ♥

Kategori: Allmänt

2 år idag med min älskling.
Många år till ska det bli.
Du och Nicky är lyckan i mitt liv.
Älskar er så otroligt mycket.

Tu eres el mejor en mi vida.



Just nu är vi hemma hos min mor & far och hämtar våran lilla skruttunge.
Hon har sovit över hos min bror och hans flickvän och dom är här nere och hälsar på just nu.
Allting har gått jätte bra som tur är.
Är glad att dom finns i våra liv och alltid ställer upp så fort det är något!

Jag och William var ute och käkade igår på restaurang China.
Åt en massa god mat och sedan efter vi käkat drog vi till världens bar där
vi mötte upp Patti och Pedro. Beställde in en hel del ciderkanor och öl kannor.
Mycket trevlig kväll med trevligt sällskap. =)





Ibland måste man gå vidare trots alla misstag som hänt.
Man måste kunna ge folk en andra chans,
tyvärr så tycker inte vissa människor att man ska ge folk en andra chans.
Det är upp till var och en tycker iallafall jag.
Ha gärna era åsikter, men håll dom för er själva nu.







Kommentarer

  • tessan säger:

    Grattis grattis till er båda!!!!!!



    ni har eran dag 3 dagar efter oss juh ;P



    kram <3 <3 <3 <3

    2010-01-17 | 20:32:34
    Bloggadress: http://mammatillenlitenprinsessa.blogg.se/
  • Nettiz säger:

    Grattis gumman, jag hoppas ni hade en toppen dag ni är ett så fint par <3 och ni har fått en jättefin dotter :)

    2010-01-19 | 18:55:21

Kommentera inlägget här: