My shining star that's what you are ♥

10.01.19

Kategori: Allmänt

Idag tog jag och Nicky sovmorgon till halv 10,
blev visst inget av att gå ner till öppna förskolan.
Men äsch det finns flera dagar i veckan.

Resten utav dagen har jag tvättat och busat med mitt busfrö =)
Vi har lekt massa men mest med hennes lego.
Hon älskar verkligen sitt lego hon har fått utav sin morfar & mormor =)

Har precis ätit mat, det blev chili con carne.. Min favorit!
Och nu sitter jag med datan i knät i soffan medans william och stefan tittar på en film som
heter redemption. Verkar vara skit bra än så länge..
Igår hade vi en liten filmkväll hemma hos oss, stefan ( min bror ) kom hit och glodde på
Wedding Crashers & John Cena Marin..

Senare ikväll kommer Fia hit ( min svägerska ) och glor på film med oss.
Fick ett antal utav min morbror och moster igår.
Så nu har vi något att roa oss med om kvällarna haha..

Torsdag då blir det att börja träna, ska bli skönt att komma igång äntligen.
Sen på måndag börjar min diet, nu ska många kilon rasa..
JIPPII!!! =)))


Nä ska nog fortsätta kolla lite på den här filmen tror ja..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: