My shining star that's what you are ♥

10.01.30

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev här.... Har inte haft så mycket tid känner jag. Min dotter tar upp all min tid i världen hehe.. Jodå men dagarna rullar på snabbt igenom.. Ibland går det alldeles för fort tycker jag.. Snart är min plutta 10 månader.. uschaaa vad det går fort.. Ibland känns de som att det är det enda jag skriver här i bloggen att allting går så fort med henne, men det gör det faktiskt.. alldeles för fort.. De tycker jag inte om alls.. Folk säger till mig att njut nu utav tiden, haha njut? man hinner ju knappt njuta när det går så fort. Månaderna bara springer förbi känns de som.. 
Det har ju iallafall hänt en del sen sist, hon har flyttat in till sitt rum.
Var skit nojig den dage vi bar in sängen till hennes rum, var så nervös över att jag inte skulle höra henne när hon vakna. Men som tur var så lånade vi en babyvakt och jag hörde henne direkt när jag vakna. Så det var skönt.. =)
Men inatt fick hon sova brevid mig och William för att hon e sjuk, det bara rinner ur näsan på henne och hon hostar en del.. Så jag vill ha henne nära mig då ifall att det är något.. Känns mkt tryggare.. =)

Har iaf börjat söka en del jobb, är ju inte så långt kvar tills pluttan börjar gå på dagis..
Och då måste ju jag hitta något att göra om dagarna.. Tänker inte sitta hemma hela dagarna och inte göra ett piss.. Så jag hoppas på allting att jag nu får mig ett jobb!

Idag har det varit ganska lugnt, städade lite i morse när jag vakna så att det blev rent och fräscht! Hatar när det är stökigt o så.. Får panik då.. Haha undrar var jag kan ha fått de ifrån?? Kanske från min kära mor, eller vad säger du morsan ;)? haha..  Drog på fjortis kalas vid 5 ungefär.. Min kusin Carro som fyllde 14 år..
Nu är vi hemma hos min mor och far och ska spendera kvällen här med lite biljard och lite gott i magen! Nice nice..

Nej nu var det nog bra för mig tycker jag..
Tack o hej lever pastej!


Kommentarer

  • Zandra säger:

    Jag håller med dig,tiden bara springer iväg, har ni fått någon dagisplast åt er lilla tjej då?

    Puss och kram :D

    2010-01-31 | 15:02:22

Kommentera inlägget här: