My shining star that's what you are ♥

10.03.11

Kategori: Allmänt

Man slutar aldrig förvånas över folk längre..
Du är inte samma person längre.. Vad har hänt egentligen?



Idag har det inte hänt allt för mycket.
Mitt hjärtegull är sjuk.. Har feber och hostar sådant.
Blir att ringa VC imorn och boka en tid tror jag om det inte blir bättre.
Hon hr inte sovit så bra på 2 nätter nu, vaknar upp hela tiden och gråter och somnar om igen efter en stund. Detta upprepas flera ggr på nätterna så jag sover inte heller så pass bra nu.
Det absolut värsta är när ens eget barn är sjuk.
Blir nog att hoppa in i en snabb dusch innan man går och lägger sig tror jag.
Ville bara skriva av mig lite innan jag gick o la mig.
Imorgon är det fredag. Undrar vad som ska hittas på för kul då om stumpan blir bättre =)
Nä nog för mig nu! God natt.





.... Förstår verkligen inte syftet med att hålla på o jämföra varandras barn??....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: