My shining star that's what you are ♥

10.03.20

Kategori: Allmänt

:)
Sitter hemma hos Natta nu med William och dricker lite vin och sjunger sing star..
Vi har sjungit sådant så nu e vi ganska hesa =P
men kul har vi! Jaaaviist.. =)
Små tjejerna sover för länge sen.
Vi har busat massor idag allesammans.
En väldigt lyckad dag/kväll än så länge faktiskt.
Ska sova över här så det blir väl att titta på film lite senare elle nått antar jag..
Imorgon blir det iaf att åka och köra gokart tror ja att pappa o william har planerat.
Dom tjata på att jag skulle köra haha.. Så vi får väl se hur det blir med den saken.
Var så länge sen jag körde gokart så jag fårse.. hehe...
Usch helgen är snart över.. Allting går så fort tycker jag..
Snart blir Nicky bus 1 år också.
Inte många dagar kvar..
Nästa vecka när vi får pengar så blir det att köpa lite presenter och något smaskens att bjuda på till kalaset.
Fårse vad det är som ska bjuds på ;)
Nu har jag iaf uppdaterat.. Natta gav mig en pik förut att det var ett tag sen jag bloggade.
Men ibland känner jag att jag inte har tid? Haha konstigt nog..
Men jag lovar natta, min trogna bloggläsare att jag ska bättra på mig och försöka åtminstonde
klämma in minst 3-4 inlägg per vecka..
Haha..
Ha en fortsatt trevlig kväll ni som läser detta...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: