My shining star that's what you are ♥

10.03.25

Kategori: Allmänt

Sitter hemma hos Natta nu och tar det lugnt bara..
Va uppe hos Steffi nyss och alla blev bjudna på våfflor, men jag och natta skippade det!
Vi ska bli nyttiga nu.
Idag har vi inte gjort så mycket alls faktiskt.
Vi var hemma hos natta en stund och bara tog det lugnt och busade med barnen.
Sedan vid 2 tiden drog vi hem till min kusin Patti och blev bjudna på mat.
Mycket gott var det. Så tusen tack ♥ Efter vi hade varit hos Patti en stund så drog vi tillbaka till Natta
för att umgås med Fransisco som var här på besök. Satt och snackade lite skit om allt möjligt typ..
Det blir väl att gå och lägga sig snart... I guess so?? Är ganska trött idag.. =(

Hur långt ska det få gå egentligen?
Snart får det fan vara nog.
Om ni 2 ska fortsätta hålla på såhär
så kan ni glömma att Jag William & Nicky inte kommer finnas där för er något mer.
Är bara trött på själva beteendet.. Hur orkar man som människa?
Har inte så mkt mer än att säga...
Behövde bara få ut mina känslor bara..
Är bara så irriterad nu, så jag struntar i detta nu och tänker gå ut och ta mig en cigg.
Behöver komma på andra tankar

.
I vått och tort gumman.
Finns alltid här för dig!
Love yoouu
Byebye.


Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Finns alltid vid din sida med gumman.

    Älskar dig min underbara, bästa vän!!!

    2010-03-26 | 00:14:09
    Bloggadress: http://gladanatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: