My shining star that's what you are ♥

Hej igen..

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka igen efter några dagars uppehåll..haha
Har inte orkat sätta mig vid datan så speciellt mkt faktiskt.. Har bara kollat min mail o sen FB =)
Jag vet att jag alltid lovar att jag ska bättra mig men känner att jag vill inte skriva alldeles för mycket här på bloggen om våra liv för vissa personer har inte med det och göra.
Visst kan jag skaffa lösenord? Men det orkar jag inte tänka på just nu.

Nicole har hunnit bli 11 månader nu (igår) och hon började gå för en månad sen ungefär för fullt. Kryper knappt någonting längre och varje dag visar hon alltid framsteg med något nytt..Är så stolt över min flicka.  ♥ 1 månad kvar sen blir det 1 år kalas. Haha, känner att jag redan är tidigt ute med att ha skickat ut inbjudnings korten.. Men bättre tidigt än för sent som sagt.
Sitter här och kollar över lite jobb som har kommit ut på nätet, ska skicka in mitt CV och sen se vad som händer.. Hoppas någon hör av sig!

Nu hör jag att mamma håller på att fixa iordning fika brödet så det blir väl att fika igen då..

Ja som sagt, vi hörs väl tills nästa gång jag orkar logga in och skriva ett inlägg =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: