My shining star that's what you are ♥

10.05.06

Kategori: Allmänt

Yes skolen skiner och inte ett enda moln på himmelen.. SÅ JÄKLA UNDERBART =) Det är sånt här väder som får mig på så strålande humör... Igår var det inte lika fint väder som det är idag.. Men inte hindrade det oss igår från att vara ute hela dagen. Det var nog inte bara Nicky som var trött igår antar jag? Haha.. Jag somnade som en stock när vi kom hem.. Så imorse när Nicky vaknade runt halv 8 så var jag pigg och glad. =) Fick ju ligga och gosa med henne en halvtimma iaf i sängen tills hon ville gå upp och leka..  Älskar verkligen att mysa med henne på morgonen!! ♥ Åh igår fick jag hålla min tjejkompis 1 månaders bebis..  Det var så härligt, vart faktiskt sugen på en till när jag fick hålla i henne.. Så vem vet det kanske kommer en till snart ;) En Alex eller en Nicole junior?!
Men snart kommer ju brorsans unge så då blir det ju att gosa ännu meraaaa.. ♥ Så Fia.. SÄTT IGÅNG OCH FÖD NUUUUUU HAHA...

Sitter hemma hos mamma och väntar på att tjejerna ska komma hit.. Det kommer en tjej hit och ska pyssla om oss litegrann, vi ska få göra massa ansiktsbehandlingar och bli sminkade.. De ska bli kul tkr jag
Ska även hinna med att boka en klipp tid idag oxå, måstse göra någonting åt mitt barr.. Är trött på skiten nu så här ska det klippas kort.. yesyes

En kopp kaffe och en macka innan dom kommer då.
Ha en underbar, fin dag allesammans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: