My shining star that's what you are ♥

10.05.27

Kategori: Allmänt

Älskar detta väder!! =) Hoppas att det håller i sig hela helgen när vi ska göra massa roliga saker.
Idag blir det att åka och storhandla och senare ska vi in till stan för att det var någon marknadsafton där och stan stänger 9.. Så vi ska dit o kolla lite om man hittar något fint.. Just ja, måste köpa present oxå till min lillebror som fyller år på lördag... Han e så kräsen, så jag har inge aning om vad jag ska köpa till honom.. Det åter står att se =)

I måndags var Nicole och tog sin 1 års spruta, det gick kalasbra.. Fick lite feber på kvällen men inget hon klagade över.. Min lilla solstråle ♥
Har ju som sagt varit ute alla dagar då det har varit fint väder ute.. Så nu har man allt blivit solbränd =)
Skönt, längtar till rikktiga sommaren kommer så att man kan ligga på stranden och steka lite fläsk!
Williams barndomskompis från Halmstad kom hit igår och hälsade på oss.. Han åker hem tyvärr imorgon.. Men skönt för William att han får träffa sina vänner för det e ju inte så ofta det händer...


Ne nu känner jag att jag babblar för mycket.. Ska sätta mig ute på balkongen med en kopp kaffe och ringa till min kära mor och kolla vad hon har för sig.

Tack & Hej! =)


William & Nicky gungar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: