My shining star that's what you are ♥

Det är dags för fredagsmys!!

Kategori: Allmänt

Va uppe med tuppen imorse, woho.
Poäng till mig!! Hade verkligen ingen lust att gå upp imorse, tittade på klockan och den stod på halv 7.
Var ju så varmt och skönt i sängen så ville verkligen inte gå upp.. VILL SOVA MER, tur att det är helg idag..!!
Lämnade Nicky på dagis förut och nu sitter jag här hos mamma och dricker lite kaffe.
Ska strax åka in till stan med Sabina för att fixa lite papper.
Hoppas fasen försäkringskassan är öppen idag dåå, åkte in igår för att lämna ett papper
men tro fan att dom hade stängt på torsdagar. Jädrans skit, blev förbannad för då kunde ju jag ha stannat hemma med min sötnos och lekt med henne istället för att åka in till stan och göra massa ärenden när hon är ledig från dagis. Menmen, tur att man har en snäll mamma som alltid ställer upp på ♥

Va en sväng hos min bror och hans familj och gullade lite med min lilla tjockis. Han är ju världens goaste efter Nicky då ;) Haha.. Man ser verkligen på Nicole hur mycket hon tycker om sin lilla kusin. Går och pussar och kramar honom och så fort han tappar nappen så är hon där och ska ge den till honom. Jag tror att hon kommer bli världens bästa storasyster en vacker dag =)

Ja vad händer ihelgen då..? Älsklingen jobbar till 8 ikväll igen =( Kul på en fredag då.. Men det är ju pengar som sagt och det behöver vi. Och imorgon är det that BIG DAY.

MY BIRTHDAY - tanten (jag då) blir ju som sagt 22 år. Inte långt kvar tills 25 nejnej. Usch vill verkligen inte bli gammal!! Rynkor och hängpattar nae fyfan :P Men får hoppas att man blir lite rik i framtiden och kan skönhetsoperera sig ;) Haha skämt å sido..

Nä nu babblar jag på som vanligt så tänkte dricka upp mitt ljumma kaffe och ta en cigg och sen pallra mitt feta arlse upp till Sabina så att vi kommer iväg någon gång.


Kommentarer

  • tessan säger:

    höru... vaddå gammal vid 25. jag är 26 o är ju ungdommen själv haha ;P

    nja.. fick lite åldersnoja iår faktiskt!!

    men men 4 år kvar till 30 så det är ju lugnt ;P



    fast har några "måsten" som jag vill ska slå in innan jag når de big 3+0 ;P



    glöm ej att skicka ett PM påfb med din mejl så jag får den, så kan jag njuda in dig till min mejl <3



    grattis i förskott min älskade sötis!! <3

    2010-10-15 | 14:18:52

Kommentera inlägget här: