My shining star that's what you are ♥

Hej igen! År och dar nu!

Kategori: Allmänt

Oj, har helt och hållet glömt bort att jag har kvar bloggen.. Haha oops.
Har inte haft så mycket inspiration, förstår egentligen inte varför eftersom jag läser MASSOR bloggar varje dag..
Då tycker man väl allt att man får inspiration från olika håll som man kan skriva..
Så nu tänkte jag börja bli lite bättre på det, ni får tjata lite på mig tycker jag allt =)

Ja det har ju hänt en hel del sen sist,
Nicole har börjat på dagis, går kanon! Vi är så stolta över våran tjej =)
Hon lär sig nya saker och ord varje dag. Är så roligt att höra henne prata med oss
och att hon kan visa oss något om hon vill ha något osv.

Älsklingen har fått provanställning nu i ett halvår, går kanon på jobbet och han trivs så hoppas han får fast där sen! Är glad för hans och våran skull ♥
Åh ja letar jobb som en tok, är så jäkla svårt det där tycker jag. =(


 Idag har vi varit hemma i stort sett nästa hela dagen.
Nicole har varit ledig från dagis så vi har latat oss, kollat på teletubbies och sen va Sabina här på besök och drack lite kaffe och snacka skit som vanligt haha.. Gick hem till Krille,Fia & Felix en stund på eftermiddagen och busade med Felix och kissemissen. Nu är vi hemma, jag sitter här och försöker sammanfatta våran dag lite kort.
Älsklingen sitter och spelar wii som vanligt och Nicky-Bus sover.
Är så skönt nu på kvällarna när hon ska gå lägga sig,
vi lägger henne i sin säng, läser en saga och sen vips så somnar hon! Tar knappt 5 minuter.
Förut så vägrade hon totalt när vi skulle lägga henne för hon var alltid van sen hon va bebis att hon somnade i min famn eller williams famn eller i soffan brevid oss. Så det känns underbart för oss alla 3 tror jag nog =)

Har inte så mycket mer att berätta just nu.
Tänkte hoppa in i en dusch och sen gosa ner mig hos min älskling.
Ha en trevlig kväll allesammans.

Natt natt *




Sötnosen i somras
 ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: