My shining star that's what you are ♥

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Sitter hemma hos mamma nu.
Va och lämnade hjärtat för en stund sen på dagiset.
Det är ju skit kallt ute, usch höll på att frysa ihjäl.
Undrar hur det ska bli i vinter?! Det sägs att det ska bli den kallaste vintern på 10 år.
Fyfasiken säger jag bara. Så i vinter kommer ni inte se mig ute om jag inte är ILLA tvungen att gå ut.
Tänker bara på att sen när det kommer snö så måste ju JAG knalla till dagis med Nicole,
undrar hur det kommer att gå.. Som förra vintern var det ju så mycket snö att man knappt kunde köra barnvagnen.. Jaa, jag får väl ta pulkan och skjutsa ner henne.. Nä nu vill jag nog inte tänka på det.
Det är ju ett tag kvar får vi hoppas..!!


Vad hittas på idag då? Ville dra iväg och sola men verkar som om inte ** hade någon lust att följa med
så det sket sig! Någon som vill bli min solarium kompis? Tänkte bli lite brun och fräsh tills vintern kommer.
Vill inte se ut som ett lik som alla andra :P Haha..

Just de ja, fick hem ett provsmak på när Nicole tog självporträtt. Blev jätte fint och gruppfotot med.
Så när jag kommer hem sen ska jag in på deras hemsida och klicka hem massa fina kort på prinsessan.
Funderar på att ge bort kort och nån snygg ram till några i släkten som julklapp, låter väl som en bra ide.
Så gjorde alltid vi till mormor och morfar när det var jul, så deras bokhylla är fullproppat med kort på deras barnbarn och dom har ju inte 4 st dom har ju som sagt 18 tror jag att det är. Så ni kan tänka er kort på alla för varje år nästan ända sen vi var små! Det är en hel del =)


Om det blir lite finare väder ute och solen tittar fram tänkte jag ta mitt lilla hjärtat till parken sen
och ta några fina höstkort =)

Nae känner att detta inlägg blev lite långt, nog om mitt tjat.
Kanske hörs lite senare, vem vet.
Tjingeling*

Kommentarer

  • Disa säger:

    hej sötis =) den kostade 799 kronor om jag inte minns fel :D älskar den! Puss

    2010-10-13 | 18:23:39
    Bloggadress: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här: