My shining star that's what you are ♥

Tisdag..

Kategori: Allmänt

Halloj du bakom data skärmen. =)
Tänkte dela med mig lite utav våran dag då..
Kanske inte så intressant men vad gör ni annars här o gluttar?

Lämnade Nicky på dagis som sagt imorse. Går utmärkt att lämna henne nu.
Inte ett ljud från flickan lilla förutom ett hejdå och puss.
Hon står alltid i fönstret och vinkar så glatt hejdå. =)
Så det känns jätte skönt att lämna henne på dagis nu
för jag vet att hon trivs och har det jättebra våran lilla solstråle!
Hon får alltid beröm så det är alltid skönt att höra när jag ska hämta henne.
Varje dag som går så utvecklar hon sig mer och mer.
Och pratar som bara den!! Nu kan hon säga Hanna,Wille och William och akta säger hon hela tiden.
Hon är för gullig allt. Snart pladdrar hon på som bara den känns de som och då lär hon väl aldrig vara tyst :P
Hehe...
Men som sagt, efter jag lämnat Nicky på dagis så drog jag till Jossan (tjejkompis) drack lite kaffe och snackade skit som vanligt.. Låg och kolla på tv och SLAPPA... Skööönt var det! Sen tickade klockan på och då var det plötsligt att hämta hjärtat på dagis.. Hämtade henne och gick till parken för att träffa dom andra morsorna och deras barn.. Lekte en stund sen gick vi hem till mamma och käkade lite mat. Spenderade lite utav dagen där för att sen knalla hemåt för att lägga hjärtat eftersom det är dagis nu..

Så nu sover hon och jag sitter här och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet.
Imorgon jobbar han inte till 8 som tur är, imorgon slutar han 5 så då är han hemma lite tidigare!!!!

Jaa det var våran dag som sagt.
Ska titta lite på tv nu och sen vika lite tvätt..
Jag tycker allt att jag börjar bli lite duktigare på att uppdatera, försöker gör jag iaf =)

Ha en fortsatt trevlig kväll och god natt ♥




Min lilla datanörd.

Kommentarer

  • tessan säger:

    ja du är så dutti så ;P <3

    2010-10-12 | 20:32:28

Kommentera inlägget här: