My shining star that's what you are ♥

24/2-11

Kategori: Allmänt

Ja då var det dags igen då, skriva av sig lite.
Vill verkligen vara duktig och skriva varje dag.
Men just nu händer det inte så speciellt mycket och
då känns de som att jag kommer skriva om samma saker
varje dag.. Vi får väl se till att det händer lite mer kanske då?

Just nu är jag iallafall sjuk, dyngförkyld, ont i halsen och hostar!
Inte roligt alls, hatar att va sjuk..
Torsdag idag och det innebär att det är fredag imorgon.
Löning är det ju då.. Handla lite mat och hitta mig ett par snygga gardiner till köket.
Är rätt trött på dom gamla nu.
Vill ha nytt och fräsht! =)

Igår kväll blev det att se Burlesque med Stefan,Felicia och Nicky på ett hörn. 
Eller rättare sagt Nicky lekte och sprang omkring och ja vad hon nu än gjorde. :P
Skit bra film! Bästa filmen hittils, vill se den igen.
Så funderar på att ladda ner den så att jag har någoting jag kan titta på innan jag går och lägger mig ikväll.

Idag blir det lugnt eftersom jag inte mår bra, ska laga lite sen lunch strax, är vrålhungrig. Så det får bli middag lite senare idag än vad det brukar bli. Tänkte passa på att göra det medans mitt troll sover.. För jag antar
att hon kommer vakna om en stund och va hungrig.

Have a nice day :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: