My shining star that's what you are ♥

Mys framför tvn.

Kategori: Allmänt


Nu sover mitt lilla ♥ och jag ska snart bosätta mig framför tvn
och kolla på en massa bra program.
Sitter just nu och tittar lite på sofias änglar.
Ett jätte bra program!

Idag har inte hänt allt för mycket.
Nicky har varit på dagis och jag har plockat och tvättat lite hemma..
Vi skippade att mata ankorna, blåste alldeles för mycket ute så vi gick hem till
Fia & Felix och fikade och lekte med barnen. Sedan har vi bara varit hemma och spelat lite wii
och bara tagit de lugnt.

Ska ta och ladda ner någon bra film nu med som vi sa titta på innan vi ska sova.
Får se om jag är lika duktig att skriva ett inlägg imorgon med.
Hoho, poäng till mig idag.
Vill verkligen blogga men tycker det är så tråkigt när man har världens fulaste design.
Vill ha en fin design så att man får lust att skriva varje dag ;)

Sov så gott för de ska jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: