My shining star that's what you are ♥

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu och lyssnar på en redovisning om olika fåglar.. Jätte intressant, jovisst.. Hatar verkligen naturkunskap.. Men måste ju läsa om det ämnet igen för att få Godkänd i det. Snart lunch med, ska bli gott. Är vrål hungrig! Slutar halv 3 idag, ganska lagom tycker jag. Ska till min kusin Josse efter skolan för att fira henne eftersom hon fyller år idag. Vet en tjej som kommer bli glad iaf då vi åker in till stan. Hon får ju självklart träffa mina små kusiner Julia & Simone som är det enda hon tjatar om!! Är nog på tiden nu känner jag att flytta in mot staden, vi trivs verkligen när vi är där! Har tröttnat på Åby nu.. Det enda som håller mig lite kvar här är Nicoles dagis. Bästa dagiset! Hon älskar att va där och personalen är underbar. Om vi flyttar in till stan så hoppas jag VERKLIGEN att jag hittar ett lika bra dagis som Albäcken. Nä lunch nu! Gotta go =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: