My shining star that's what you are ♥

Wooooop wooooop

Kategori: Allmänt

Testar att bloggen ifrån mobilen! Funderar starkt nu på att blogga kanske 2-3 inlägg varje dag. Vet att jag har sagt det många gånger nu men känner att jag behöver få ut mina agressioner och prata ut om mina känslor.. Så vi får se hur detta går! Kan börja med att idag har jag bara varit hemma, tvättat & städat! Skulle egentligen ha haft skola idag men råka försova mig ganska mycket och då sket ja i det helt o hållet! Men imorgon blir det skolan igen.. Har en massa arbeten som ska lämnas in, hur fan ska ja hinna med allt tänker ja.. Men jag får göra så gott jag kan =) Har nu min älskade mamma på besök <3 Vi gör inte allt för mycket.. Tittar på tv och busar med Nicole.. Hade velat gå ut så att ni fick lite frisk luft men det blåser sådant ute! Rädd att vi ska blåsa bort haha.. Ska va lite social nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: