My shining star that's what you are ♥

20/1-2012 Fredag

Kategori: Allmänt

Kom hem för ett tag sen. Har varit på avskeds fest hos min kusin Anna som ska åka iväg till Australien i 6 månader och jobba som Au-pair. Jätte glad för hennes skull men kommer sakna henne!! Dom bjöd på god mat & dricka :) Mycket trevligt hade vi.
Har nattgäster hos mig, Julia & Jeppa. Vi sitter och kollar på en film som snart är slut. Sen blir det att gå och sova!

Är helt slut.. Trött & ont i huvudet :(
Hatar min huvudvärk. Varenda dag så är det samma visa.. Men men what to do..

Var på maxi på lunchrasten och shoppade massa kläder till min fina prinsessa. Haha hon var så söt när jag visa henne kläder, visade henne alla plagg jag köpt och då säger hon
- Men mamma! Jag vill inte ha kläder, jag vill ha en leksak.

Man kan ju inget annat än att älska henne! Mitt hjärtegull.

Nu är filmen slut, dags att lägga barnen och sussa gott. Dröm sött :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: