My shining star that's what you are ♥

Fredag den 13e

Kategori: Allmänt

Otursdagen som sagt.. Vågar man ge sig ut? ;) Haha jadå.
Va hemma från skolan idag med, har sån migrän så att ibland har jag lust att hugga av mig huvudet för att slippa denna smärta! Oh! tokig blir ja..

Angående de där paketet jag skrev om så gick de inte alla så bra som jag trodde det skulle bli.. Besviken som alltid. Orkar inte berätta om det för blir bara ledsen då.

Ska alla hitta på idag då? Sugen på att gå ut men det får vänta lite. Ska ju ha en liten tjejkväll imorgon så det får räcka så länge :)

Jag och min fruga har stora planer på gång. Sexy mamasitas ;)
Haha, får sånt lyckorus i kroppen när jag tänker på allt kul vi förhoppningsvis ska göra!! Tack för att du är min bästa vän och alltid ställer upp! Love you <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: