My shining star that's what you are ♥

Hejsan hoppsan.

Kategori: Allmänt

Haft besiktning på lägenheten idag, gick bra. Behövde bara måla om i Nickys rum för det var alldeles för rosa :p Så ihelgen blir det att måla och fixa :)
Var 2 st som va på visning på lägenheten med. Trevliga människor, så hoppas någon får lägenheten! :)

Imorgon blir det skola igen, började i Måndags, skönt med halvdag. Åkte iväg med Natta & Emil för att kolla på en divansoffa som jag ville titta på. Skit fin och jag bestämde mig för att köpa den. Kommer i början på April.

Hoppas på att få svar om dagisplats med.. Hoppas jag får första platsen jag sökt till. Så håll tummarna för oss!!

Nä ska jobba vidare nu, sitter och kollar när ungdomarna spelar kort.
Trivs verkligen med detta!!

Ha en nice kväll.

/ H@nn@

Kommentarer


Kommentera inlägget här: