My shining star that's what you are ♥

Välkommen 2012

Kategori: Allmänt

Nytt år, nya möjligheter.

Hoppas detta år blir lite bättre än det förra. Förra året var det absolut värsta året någonsin! Min lillebror dog, jag hamna i en depression, förändrades totalt. ( tycker jag iaf ) blev latare än vad jag redan är.. Ja jag sket som sagt i mig själv och brydde mig bara om Nicky. Jag och William bröt upp också, visst det hade inte varit så jätte bra innan heller men nu gled vi verkligen ifrån varandra och kan ärligt säga största orsaken var pga mig. Har inte riktigt insett det själv förräns nu. Behandlade han väldigt illa och det får jag stå för idag. Inte bara jag som gjort fel utan han med! Men största delen kom från mig.
Det sägs ju att man vet inte vad man har förrän man har förlorat det och det får jag känna på nu. Visst vi bor fortfarande tillsammans men i Mars flyttar vi isär på riktigt.
Jag önskar verkligen att jag kunde ha gjort detta ogjort. Det kanske blir vi igen vem vet som sagt.
Nog om detta nu.

Känns skönt att skriva av sig faktiskt, hellre gör jag det än att sitta och prata med en främmande människa. Har gjort det innan och tyckte inte det gick så bra. Alla är vi ju olika som sagt.

Har varit skönt med lov iaf, ladda om batterierna och köra igång på nytt. Måste prioritera skolan lite bättre det här året. Så att jag blir klar någon gång :)

Lillebrorsan Jeppa kommer hit strax och ska sova över. Kul att få umgås med honom också lite själv utan att han har med sig massa kompisar hela tiden.

Ha en fortsatt trevlig o lugn kväll.
Tack för att ni tog er tid att läsa allt.
Kram på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: